’t Dischhof wordt
Keiemse Kazen

Klant: Keiemse Kazen
Case: Rebranding kaasboerderij

’t Dischhof wordt
Keiemse Kazen

Klant: Keiemse Kazen
Case: Rebranding kaasboerderij

Nieuw hoofdstuk voor kaasboerderij ’t Dischhof! Het Keiemse bedrijf wil naast een eigentijdse stijl voor hun authentieke product ook werk maken van beleving voor bezoekers. Aanschuiven maar! Involved schreef mee aan dit nieuwe hoofdstuk. En het begon allemaal met een stevig subsidiedossier…

Papa, papa, paparassen
Kostenramingen, administratieve bepalingen, allerlei plannen, … Lady Gaga zal er niet snel over zingen. En toch… als alles is ingevuld en uitgebalanceerd klinkt het als muziek in de oren, zo’n subsidiedossier. Tenminste als je de subsidie ook effectief binnenhaalt. Ka-ching! Een energy boost voor ’t Dischhof, of eerder voor…. Keiemse Kazen?

Nieuw kleedje korstje
Een trio van naam, logo en verpakking, graag. In een frisse stijl die puurheid en authenticiteit uitstraalt, misschien? Allrighty! (…) BANG! Keiemse Kazen is geboren. De ronde lekkernijen blinken in hun wikkel. Niet verwonderlijk dat ze op de radar komen van Van Tricht, Michaël Vrijmoed, Jeroen Meus, Stéphane Buyens, …

Van koe tot kaas
Een mooie wikkel is leuk, maar waar het écht om draait is wat erin zit. Keiemse kaas, een feest voor de smaakpapillen. Maar hoe wordt dat smaakbommetje gemaakt 🤔? Het infopunt en de bezoekersgang van de boerderij leggen alles uit in woord en beeld. Een foto als herinnering? Say cheese!

#kaasboerderij #rebranding #’tdischhof #keiemsekazen

  • rebranding

  • naam

  • logo

  • infopunt

  • subsidiedossier

  • fotografie

  • huisstijl

  • lay-out verpakking

  • bezoekersgang

  • rebranding

  • naam

  • logo

  • infopunt

  • subsidiedossier

  • fotografie

  • huisstijl

  • lay-out verpakking

  • bezoekersgang