Warmte van
de aarde

Klant: Johnson&Johnson
Case: communicatie over diepe geothermie

Warmte van
de aarde

Klant: Johnson&Johnson
Case: communicatie over diepe geothermie

Johnson&Johnson is een innovatief bedrijf. En dat zie je niet alleen in de medicijnen van dokter Paul Janssen zoals Motilium en Imodium, maar ook in de manier hoe het bedrijf vandaag omgaat met nieuwe technologie├źn, supercomputers en doorgedreven research. Het ligt ook wakker van de zorgen van vandaag. Logisch dat er binnen dit bedrijf een goede voedingsbodem is voor de energie van de toekomst. En die energie ligt onder onze voeten, 2.500 meter diep om precies te zijn. Vanaf die diepte wordt het nuttig om de warmte van de aarde te gebruiken, duurzaam, continu en onuitputtelijk. Net wat de productieafdeling van Johnson&Johnson nodig heeft.

Ook toenmalig Vlaams minister van Energie Bart Tommelein ondertekende de buis.

Buizen beschilderen

Involved steunt het bedrijf enthousiast in de participatie en communicatie voor dit initiatief. De buren kwamen massaal naar het overleg. Iedereen was wel benieuwd naar wat er onder hun voeten zou gebeuren. En iedereen wou ook wel leren van de voorbeeldrol die Johnson&Johnson zou opnemen. Involved zorgde voor de meeting, maar ook voor teksten, brochures, infographics en publicaties. Zelfs voor een leuk geanimeerde minidocu waarin je het warmtenet doorheen het bedrijf ziet groeien, animatie in combinatie met dronewerk. En bij evenementen en opendeurdagen sturen we onze tekenaar op pad om de buizen van het warmtenet vol te tekenen. Zo brengen we een technisch verhaal op een mooie, toegankelijke wijze en wekken we enthousiasme voor dit waardevolle pioniersverhaal.

#Johnson&Johnson #warmtenet #aardwarmte #geothermie #pionierenondergrond

  • communicatiestrategie

  • infosessie

  • website

  • minidocu

  • brochures

  • infographics

  • live tekeningen

  • communicatiestrategie

  • infosessie

  • website

  • minidocu

  • brochures

  • infographics

  • live tekeningen