Roeien of …
vul zelf maar in

Klant: Denktank KlimaatAdaptatie Vlaanderen (DKA-V)
Case: campagne over klimaatadaptatie

Roeien of …
vul zelf maar in

Klant: Denktank KlimaatAdaptatie Vlaanderen (DKA-V)
Case: campagne over klimaatadaptatie

De klimaatverandering is een feit en wij, mensen, zullen ons moeten aanpassen. Face it, ook in Vlaanderen. Tot die conclusie kwam de denktank Klimaatadaptie Vlaanderen al een tijd geleden. Opgericht in de schoot van de Vlaamse Overheid en ondersteund door experts uit de overheid, bedrijfswereld en de kennisinstellingen, willen zij de toon zetten. Want anders dan mitigatie, dat gericht is op het voorkomen en beperken van de schade – in dit geval de klimaatverandering – gaat men hier echt uit van adaptatie, dus het zich aanpassen aan de klimaatverandering. Een binnenkomer, jawel. We kunnen maar beter voorbereid zijn.

The Queen of Climat

Involved zorgde voor een naam en huisstijl en we maakten ook een film met wie anders dan the Queen van het klimaatprobleem, onze eigen Jill Peeters. Naast het mooie weer en haar eigen charmante zelve, maakte ze zich ook dienstig als gastvrouw voor een probleem waar we eigenlijk niet meer rond kunnen.

#JillPeeters #Jillrocks # besteweervrouw #ditkananders #klimaatverandering #adaptatie #mitigatie #tour&taxis #Brussel #Vlaanderenismee

  • communicatiecampagne

  • campagnenaam

  • film

  • huisstijl

  • communicatiecampagne

  • campagnenaam

  • film

  • huisstijl