De start van
CEO’s for Climate

Klant: CEO’s for Climate (C4C)
Case: strategische communicatie

De start van
CEO’s for Climate

Klant: CEO’s for Climate (C4C)
Case: strategische communicatie

Nu zijn ze een gevestigde waarde. Af en toe duiken ze op in de media voor een of andere activiteit of standpunt. De CEO’s for Climate, het netwerk van klimaatbewuste ondernemers. De bezieler Roland Maes ziet het als volgt “Klimaat is een groot probleem. Ja, maar het is oplosbaar en het oplossen is een kans voor bedrijven van hier.” Dat vat meteen de hele filosofie samen. Maar ook C4C, zoals ze zich afkorten, moest érgens beginnen.

De talkshow op Kanaal Z werd volop gecommuniceerd via sociale media.

Involved zorgde voor de officiële kick-off, een talkshow live gestreamd op de businesszender Kanaal Z. Aan de gesprekstafel onder meer Alexander Decroo, Pieter Boussemaere van Vives, Hans Maertens van VOKA en Danny Van Assche van Unizo. Astronaut Frank De Winne gaf de aftrap, diverse bedrijfsverantwoordelijken gaven een getuigenis en Involved liet achter de schermen alles in elkaar passen.

#televisie #klimaat #C4C #reportage #talkshow #handenuitdemouwen

  • strategische communicatie

  • live talkshow

  • sociale media

  • strategische communicatie

  • live talkshow

  • sociale media

Astronaut Frank De Winne gaf de aftrap op de officiële kick-off van op Kanaal Z.